JVC HA-S600W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JVC HA-S600W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R. 22-09-2013
Geschreven voor: JVC HA-S600W

Ik heb deze koptelefoon (zelf heb ik hem in het zwart i.p.v. de witte op het plaatje) nu al meer dan een jaar en gebruik hem nog bijna elke dag. Het geluid van de standaard iPhone/iPod oortjes (heb zelf een iPhone5) vind ik echt superslecht. Het draagcomfort van die dingen zijn nog verschrikkelijker, die dingen gaan bij mijn oren altijd los zitten. Dus ik heb mijn JVC koptelefoon (eerst gekocht voor gebruik op mijn kantoor) nu ook als koptelefoon voor onderweg. Echt heerlijk, fantastisch geluid, heerlijke bass (niet te overdreven maar precies goed). Ik ga nu zelf nog een paar aanschaffen voor mijn kantoor (dan heb ik voor onderweg en op kantoor altijd deze kwaliteit). Echt een aanrader. Toendertijd zelf gekocht voor 50 euro bij BCC maar ik zie dat ze nu nog goedkoper zijn. Voor die prijs veruit een superkeuze!